יתרונות הדרכון הפורטוגלי

מדינות פורטוגל וספרד הצטרפו לאיחוד האירופאי בשנת 1986 ומאז הן חברות ושותפות באיחוד. למעשה, המחזיק באזרחות פורטוגלית הוא בעל אזרחות אירופאית מלאה על כל המשתמע מכך.

אזרחות פורטוגלית מאפשרת להיכנס ולנוע בחופשיות בכל מדינות אירופה. כמו כן, אזרחות פורטוגלית מאפשרת להיכנס לארה"ב בצורה קלה יותר וללא הצורך באשרת כניסה (ויזה). כך, כל בעל דרכון פורטוגלי יכול להכניס את פרטיו למערכת הממוחשבת ESTA ולקבל תוך כמה שעות אישור מודפס לכניסה לארה"ב   – דלהלן  לינק ישיר 

  https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1

 

אזרחות פורטוגלית מאפשרת לעבוד במדינות אירופה. בנוסף, ההחזקה באזרחות אירופאית מעניקה את האפשרות להירשם ללימודים במוסדות אקדמאים בכל מדינות אירופה, וזאת בעליות כספיות נמוכות בהרבה בהשוואה למוסדות מקבילים בארץ. ישנן אף מדינן אשר בהן הלימודים חינם לגמרי.

המבקש אזרחות פורטוגלית מבקש למעשה דרכון אירופאי , הפותח לו את כל הדלתות לאיחוד האירופי. הדרכון הפורטוגלי הינו דרכון אירופאי לכל דבר, בדומה לדרכון צרפתי, דרכון גרמני , דרכון איטלקי וכו ….. 

 

אזרחות פורטוגלית וקבלת דרכון פורטוגלי מאפשרים למחזיק בהם להתגורר בפורטוגל או בכל מדינה אחרת באירופה ואף ולרכוש נכסים בכל מדינות האיחוד.

יש לציין כי מחירי הנדל"ן בפורטוגל הינם בין הנמוכים ביותר באירופה, כך שלכל המעונין להשקיע בנכס מקרקעין בפורטוגל , כדאי לפני כן להחזיק בדרכון פורטוגלי. המחזיק בדרכון פורטוגלי מקבל בפורטוגל הטבות מס מהותיות ותנאי הלוואה טובים יותר לצורך רכישת נכסי מקרקעין בפורטוגל.

משרדנו מלווה הן את המבקשים לקבלת אזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי עד לקבלת הדרכון ו, והן את הלקוחות המעונינים להשקיע בנכסי נדל"ן בפורטוגל.

משרדנו עובד בשותפות מלאה עם משרד עורכי דין בפורטוגל המתמחה בבקשות לאזרחות פורטוגלית ישירות מול ממשלת פורטוגל, בהוצאת דרכון פורטוגלי ותעודת זהות פורטוגלית ישירות בפורטוגל (ולא דרך שגרירות פורטוגל בישראל ) , והמתמחה בתחום השקעות נדל"ן  בפורטוגל.

 

אזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי מקנים את הזכות לקבלת השירותים הסוציאליים הנהוגים במדינות האיחוד האירופאי.

בעל האזרחות הפורטוגלית או המחזיק בדרכון פורטוגלי יכול ללמוד בכל אוניברסיטה באירופה בתנאים  ובשכר לימוד (נמוך) כמו כל בעל אזרחות אירופאית.

המחזיק בדרכון פורטוגלי  יכול להתגורר בפורטוגל ולקבל את כל המענקים הסוציאלים השמורים לתושבי פורטוגל, ולהינות מטיפול רפואי מקיף בעלות נמוכה ביותר.

 

בנוסף, אזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי מעניקים שלל הטבות כמו: סיוע בהקמת עסק, קבלת מימון מבנקים ועוד.

המחזיק בדרכון פורטוגלי יכול לפתוח חברה בפורטוגל , לקבל את כל ההטבות מס המיועדות לחברות מקומיות, לפתוח חשבון בנק עיסקי או פרטי בפורטוגל , וזאת ללא צורך בהצגת מסמכים ישראלים, 

אזרחות הפורטוגלית