רישום נישאין אזרחיים שנערכו בקפריסין , נישואין רבנים וגירושין  רבנים של ישראלים בעלי אזרחות צרפתית במרשם הצרפתי

עו"ד ג'ולי דניאל מטפלת בכל ההליך הנדרש לרישום נישואין ו/או גירושין של ישראלים בעלי אזרחות צרפתית ו/או דרכון צרפתי  המתגוררים בישראל,  בינהם

-נישואין של ישראלים בעלי אזרחות צרפתית ו/או דרכון צרפתי  שהתחתנו ברבנות בישראל

-נישואין של ישראלים בעלי אזרחות צרפתית ו/או דרכון צרפתי שהתחתנו בערייה בקפריסין או בצכיה או ברומניה או בכל מדינה אחרת בה נישואים אזרחיים בין אזרח צרפתי לאזרח ישראלי מותרים על פי חוק

-נישואין של ישראלים בעלי אזרחות צרפתית ו/או דרכון צרפתי  דו מיניים מחוץ לישראל (נישואין אזרחיים

גירושין של ישראלים בעלי אזרחות צרפתית ו/או דרכון צרפתי בישראל (רבנות או בית משפט לעניני משפחה)

גירושין של ישראלים שאחד מהם בעל אזרחות צרפתית בצרפת או בכל מדינה אחרת

 

עו"ד ג'ולי דניאל מגישה בשם לקוחותיה בקשות לרישום נישואין ו/או גירושין בפני הרקונסוליה הצרפתית המוסמכת לרשום את הנישואין (רישום מול צרפת)  ו/או בית המשפט המחוזי ב צרפת , וזאת בהתאם לדרישות הדין הצרפתי .

 

שירות זה גם כן מיעוד לישראלים בעלי דרכון צרפתי שהתחתנו או התגרשו בארץ , התחילו "פרק ב'" והביאו ילדים מנישואין שניים או מחוץ לנישואין  אך לא עדכנו את מעמדם האזרחי מול הקונסוליה הצרפתית בישראל ו/או מול צרפת ו/או מול בית המשפט הצרפתי המוסמך.

הליך זה כולל הגשת המסמכים ותעודת הנוהג / תעודת מנהגי תרבות (certificat de coutume ).

לאחר רישום הגירושין בצרפת , עו"ד ג'ולי דניאל משיגה תעודת לידה צרפתית מעודכנת הכוללת את רישום הגירושין , זאת מול מרשם הצרפתים שנולדו מחוץ לצרפת (נאנט). כמו כן, עו"ד ג'ולי דניאל מטפלת בכל הניירת הקשורה לרישום/עדכון מעמד אזרחי של בעלי אזרחות צרפתית , ילדים מנישואין שניים או שנולדו מוץ לנישואין , וזאת בהתאם לדרישות הקונסוליה הצרפתית (מחלקת רישום אזרחי)