Abstract wing with Europe Union flag on black backgroundהגירה לצרפת | ויזה לצרפת | ויזה לצרפת לישראלים

לבעלי דרכון צרפתי: בקשות וויזות לצרפת לבן/בת זוג של צרפתים
בקשות ויזה לארה"ב למחזיקי דרכון צרפתי
לכל המעוניין לעבור לחו"ל או מעוניין לבצע הגירה לצרפת
יש יתרון להחזיק בדרכון צרפתי .דרכון צרפתי הוא דרכון אירופאי הפותח לכם את שער המלך לכניסה לארצות הברית ובקשות לוויזות עבודה בארצות הברית ובנוסף בקשה לויזה לצרפת.
בשלב ראשון, עו"ד ג'ולי דניאל מלווה אתכם בכל הליך נדרש לצורך חידוש אזרחות צרפתית או בקשת דרכון צרפתי , הן מול הקונסוליה הצרפתית והן מול בית המשפט לענייני אזרחות בצרפת. עו"ד ג'ולי דניאל מעניקה לכם יעוץ אישי ומכוון, הכולל השגת המסמכים בצרפת, הדרכה בהכנת המסמכים הישראליים הדרושים ע"י הקונסוליה הצרפתית בארץ, מילוי טפסים והתמודדות עם הדרישות הגבוהות לצורך קבלת דרכון צרפתי. עו"ד ג'ולי דניאל מכינה לכם את כל הניירת/המסמכים הנדרשים כך שהנכם יכולים לגשת לקונסוליה "מוכנים וערוכים" לקבלת הדרכון הצרפתי שלכם ושל ילדכם.
בשלב שני: עו"ד ג'ולי דניאל ממלאה עבורכם את הטפסים לבקשות ויזות בן/בת זוג של צרפתים לצרפת וכמו כן בבקשות ויזה כניסה לארצות הברית עבור בעלי דרכון צרפתי
כמו כן , עו"ד ג'ולי דניאל מטפלת בהגשת בקשות לויזה עבודה בארצות הברית בשיתוף פעולה עם משרדי עו"ד צרפתים ואמריקאים המתמחים בתחום ויזות עבודה לארצות הברית ESTA
שימו לב
החל מ-12 בינואר 2009, על אזרחי צרפת הנוסעים לארה"ב בדרכי האוויר או הים ואינם זקוקים לויזה לצרפת(ביקור תיירותי או עסקי של עד 90 יום) חלה חובה לבקש אישור נסיעה אלקטרוני באינטרנט.
את האישור ESTA ניתן לקבל לאחר מילוי שאלון במערכת.
. הדבר אינו כרוך בתשלום
את השאלון ניתן למלא בכל מועד קודם לנסיעה. עם זאת, המשרד לביטחון פנים של ארה"ב ממליץ לעשות זאת עד 72 שעות לפני הנסיעה.
אישור זה תקף לשנתיים מיום הוצאתו, אך יש לחדשו אם חלו שינויים במצב האישי (שינוי שם פרטי, שם משפחה, מין, אזרחות, דרכון, תשובות אחרות לשאלות המופיעות בשאלון וכו’), או אם התוקף שנותר לדרכון קצר משנתיים. בכל נסיעה לארה"ב על הנוסע לעדכן את התיק האישי שלו באתר ETSA ע"י הוספת מספר הטיסה וכתובת היעד בארה"ב, וכמובן, בנסיעה עצמה יש להשתמש בדרכון שעליו הוצהר באתר ETSA.
אם לא התקבל אישור מאתר ETSA יש להגיש בקשה לוויזה בקונסוליה האמריקאית. ניתן לפנות לאתר האינטרנט של הקונסוליה האמריקאית בפריז.
כניסה לארה"ב ללא ויזה / דרכון זמני
אזהרה
החל מ-1 ביולי 2009 השתנו תנאי הכניסה ללא ויזה לארה"ב.
מעתה, רק בעלי דרכונים צרפתיים ביומטריים שהונפקו אחרי 26 באוקטובר 2006 אינם נדרשים לויזה.
מכיוון שכך, דרכונים זמניים (דרכונים שבדר"כ מונפקים ע"י הקונסוליות של צרפת על מנת לאפשר לנוסע לצאת לדרכו מבלי לחכות להגעת הדרכון הביומטרי שלו, שזמן ההמתנה הממוצע לקבלתו הוא שלושה שבועות) אינם מאפשרים עוד כניסה לארה"ב ללא ויזה.

לקריאת מאמרים בנושא של חוק הירושה בצרפת יש לעבור לעמוד המתאים: חוק הירושה הצרפתי