Stamped passport with Eiffel passport - Travel to Paris concept

אזרחות צרפתית | קבלת אזרחות צרפתית| אזרחות צרפתית עורך דין

אזרחות צרפתית
יש האומרים: הייתי רוצה דרכון אירופאי –
למעשה, המבקש לקבל דרכון צרפתי מבקש בראש וראשונה לקבל אזרחות צרפתית, ובכך בדיוק עוסק אתר זה.
אזרחות אירופאית\קבלת אזרחות צרפתית הפכה לאחרונה למצרך מבוקש בציבור הישראלי,
צרפת נמנית בין המייסדים של האיחוד האירופאי
(יחד עם איטליה, בלגיה, הולנד, לוקסמבורג, גרמניה המערבית ) ונחשבת כאחת המדינות המובילות באיחוד, זו בין השאר הסיבה שאזרחות צרפתית מבוקשת אף יותר ואולי גם מסיבות של אופנה (תרבות צרפת נחשבת בכל מה שקשור למזון איכותי יין איכותי וכיו).
ברוב המקרים לא מתכוון מבקש האזרחות הצרפתית להגר לצרפת אלא מעדיף "שיהיה בכיס" לכל צרה שלא תבוא.
אכן, ניתן להגיש בקשה לקבלת אזרחות צרפתית/דרכון צרפתי מתוקף הורשה במקרים הבאים:
אם הנכם ילדים של בעלי אזרחות צרפתית , או אם אחד מהורכם התאזרח לצרפתי בהיותכם קטינים או אם נולדתם בצרפת או אלג'יר מהורה אחד שגם כן נולד בצרפת או אלגיר או אם נולדתם בצרפת או אלג'יר מהורים זרים אשר הגישו לטובתכם הצהרה בהיותכם קטינים בכדי שתקבלו את הזכאות לאזרחות צרפתית.
לצורך חידוש זכאותכם לאזרחות צרפתית ולדרכון צרפתי , יש צורך לפנות לקונסוליה הצרפתית בישראל בבקשה לרישום קונסולרי ועדכון מעמד אזרחי, אך רוב הזמן נדרש מכם להגיש מסמכים רבים המעידים על זכאותכם לאזרחות צרפתית ושניתנים להשגה במוסדות בצרפת. לרוב, אתם נדרשים לעבור הליך ארוך על מנת לאשר את זכאותכם : בקשה לתעודה המעידה על אזרחות צרפתית (certificat de nationalite Francaise ) .
מדובר בהליך משפטי מול הרשם לעניני אזרחות בצרפת במסגרתו הנכם מתבקשים להוכיח את מקור זכאותכם ואת שרשרת ההורשה (הקשר המשפחתי בינכם לבין ההורה או האב/האם הצרפתי/ה) הליך זה הופך את נטל ההוכחה : מוטל עלכם להוכיח את זכאותכם לאזרחות צרפתית/דרכון צרפתי. הליך משפטי זה הינו ארוך : זמן ההמתנה עד לקבלת פסק הדין המאשר כי הנכם צרפתים הינו כשנה. בנוסף לכך, כדאי לדעת כי ובית המשפט לעניני אזרחות אליו שייכים הישראלים הינו הקשה ביותר בתחום האזרחות הצרפתית, לכן, כדאי להיעזר בעורך דין אזרחות צרפתית דובר וכותב את השפה הצרפתית ומכיר את ההליך היטב.
עו"ד ג'ולי דניאל מתמחה מזה זמן רב ובהצלחה רבה בתחום האזרחות הצרפתית/דרכון צרפתי ומעניקה לכם שירות מקצועי וליווי אישי לאורך כל ההליך וזאת על לקבלת הדרכון הצרפתי שלכם.
כמו כן, עו"ד ג'ולי דניאל מטפלת בכל מה שקשור להעברת הזכאות לאזרחות צרפתית לילדים ולנכדם.